zondag 14 november 2010

E&L raceway 250

Gisteren bij Edje en Lars geweest voor de E&L raceway 250. Helaas konden Maurice, Arjan en Jimmy er dit keer niet bij zijn, dus waren we maar met zijn drieën. Maar de pret was er niet minder om.
Eerst moest er gekwalificeerd worden. Edje zette de snelste tijd neer, gevolgd door Lars en ik als derde. Edje had het zodanig gepland dat iedere deelnemer eerst 2 heats van 50 ronden reed en daarna 2 heats van 75 ronden, totaal dus 250 ronden (vandaar de naam E&L raceway 250). De winnaar kreeg 10 punten, de 2e plaats 5 punten. In de eerste reeks won Edje van Lars, ik van Lars (kwam wel doordat Lars pech kreeg aan zijn auto)en Edje weer van mij.
In de tweede reeks won Edje van mij, Lars van mij en Edje weer van Lars.
Dit leverde volgende eindstand op:

Edje 40 punten.
Lars 25 punten.
Paul 25 punten.

Omdat Lars sneller gekwalificeerd had dan mij eindigde hij als tweede.

De deelnemende auto's:
Jauguar XJR12 van Edje, Mclaren F1 van Lars en mijn Porsche 962

foto gemaakt door Edje

Edje en Lars wederom hartstikke bedankt voor de gastvrijheid en de leuke middag.
Ik verheug me weer op de volgende keer, want dan gaan we "the American way": Nascar COT.
Waarschijnlijk zijn er dan hamburgers. Ik zal in ieder geval voor brownies zorgen.
Het wordt dan een echte "redneck" happening

Geen opmerkingen:

Een reactie posten