zondag 19 december 2010

Thunder in the Loft

Gisteren weer bij Edje en Lars wezen racen. Dit keer was alles "the American way".
Gereden werd er met scalextrics Nascar COT auto's.


Ook de catering was Amerikaans. Edje had voor hamburgers gezorgd en ik had brownies gebakken.



De races waren spannend. De auto's bleven op hetzelfde spoor en iedereen reed 2 x tegen de anderen met beide auto's dus en dat over 10 ronden. De winnaar kreeg 10 punten, de "verliezer" 5 punten. Na de pauze met hamburgers en brownies, reden we 20 ronden per heat met als extra dat nu diegene die de snelste ronde reed een punt extra kreeg. Stond ik na de eerste reeks nog 2e, uiteindelijk wist Lars me in te halen. Waarschijnlijk heb ik inderdaad een aantal races verloren omdat ik te lang bleef wachten als er iemand uitvloog. Maar goed, het was weer gezellig en dat telt.
Uiteraard had Edje weer voor iedereen een oorkonde.

Edje en Lars, weer bedankt voor de gastvrijheid en de gezelligheid. Ook Arjan bedankt dat je er weer bij was, hoe meer zielen hoe meer vreugd.

De uitslag:

1. Edje 114 ptn.
2. Lars 94 ptn.
3. Paul 83 ptn.
4. Arjan 81 ptn.




Meer foto's zie mijn fotoalbum

2 opmerkingen:

  1. Leuke foto's Paul. Volgende keer zal ik proberen eens normaal op een foto te staan.

    Edje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha, ik denk niet dat dat je gaat lukken

    BeantwoordenVerwijderen