woensdag 6 januari 2010

Welkom

Hallo allemaal,

Welkom op mijn Blog "roadrunner slotracing". Deze blog gaat over mijn hobby slotracing en de daaraan gekoppelde voorliefde voor klassieke Amerikaanse (race)auto's. De naam "roadrunner slotracing" slaat dan ook op een van mijn favorieten nl de Plymouth roadrunner uit 1969/1970.
In het lijstje met links vinden jullie alvast enige sites die met dit alles te maken hebben, als ook verwijzingen naar blogs van enkele medeclubleden.
Ik wens jullie veel plezier, en ik hoop dat ik geregeld de tijd vind om de blog te updaten.

Groeten,

Paul

4 opmerkingen:

  1. Hey Paul,

    Ik heb je blog ook bij ons vermeldt.

    Cheers of moet ik zeggen howdy,
    Edje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met je blog en hobby. Je tweede artikel (nieuwe aanwinst) geeft leuke achtergrondinfo. Ik zal je meteen linken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Harry,

    Bedankt voor je reactie en het toevoegen van mijn blog op die van jou. Ik heb die van jou ook op de mijne vermeld. Ik ben van plan vaker wat achtergrond info over die klassieke nascars te plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen