woensdag 2 januari 2013

Nieuw jaar, nieuwe start

Om te beginnen, de beste wensen voor iedereen die mijn blog leest, en dat het maar een goed slotrace jaar mag worden. Wat dat betreft heeft er voor mij een kleine verandering plaats gevonden. Met ingang van 1 januari ben ik geen clubrijder meer. Ik heb het lidmaatschap bij Euroslotracing opgezegd. De reden was o.a. dat ik maar 2 maal per maand kon gaan. Bovendien moet je om enigzins mee te kunnen draaien, je auto's goed afstellen en tunen. Dit is nooit mijn ding geweest, dus de lol was er een beetje af.
Dit betekend echter niet dat ik stop met de hobby. De maandelijkse races bij Edje en Lars blijf ik gewoon bezoeken en ook Arjan heeft nog plannen genoeg. Ik zelf moet zeker voor de vakantie nog een BraLi race organiseren en de plannen voor een "Thunder in the Loft Classic" zijn er ook nog altijd, maar dat zal waarschijnlijk na de vakantie worden. Daarnaast zullen we als "Just for Fun" nog wel eens mee gaan doen aan een endurance race in Duitsland en misschien ook nog diverse andere races in Duitsland.
Daarnaast hoop ik ook dat Marc Stouten weer een "Souterrain cup" wil organiseren.
Kortom, ik blijf racen maar ben van clubracer naar een thuisracer gepromoveerd/gedegradeerd.

1 opmerking:

  1. Hee Paul, in je leven moet je eenmaal keuzes maken. Ik kijk in agenda en doe een voorstel met aantal data. Zal februari/maart worden. Eerst van mijn armgips af !( zie facebook )

    BeantwoordenVerwijderen