zondag 12 januari 2014

Winternationals

Tijd voor de Winternationals op de E&L Raceway. Gereden wordt met Slot-it group C's of GT's. Helaas waren we maar met zijn vieren, nl Jimmy, Edje, Lars en ik. Dit betekende dat we snel klaar waren. Het is wel duidelijk dat ik tegen auto's die Edje geprepareerd heeft geen kans maak. Ik verloor dan ook de race tegen Jimmy en Edje. Lars had zijn auto niet op orde en verloor dus zowel van Edje, Jimmy en mij. De race tussen Edje en Jimmy moest de beslissing brengen. Edje won en werd daardoor ook 1e in de einduitslag.

Uitslag Winternationals:

1. Edje 150 punten.
2. Jimmy 128 punten.
3. Paul 104 punten.
4. Lars 89 punten.

Stand baankampioenschap, tussen haakjes zijn de punten met twee schrapresultaten:

1. Edje 150 (100) punten uit 6 races.
2. Lars 128 (88) punten uit 6 races.
3. Paul 126 (86) punten uit 6 races.
4. Geert 74 (74) punten uit 4 races.
5. Arjan 64 (64) punten uit 3 races.
6. Jimmy 62 (62) punten uit 3 races.
7. Maurice 42 (42) punten 2 races

Na de pauze hebben we nog een hele tijd doorgebracht met het "testen" van door Jimmy en mij meegebrachte auto's. Jimmy had een tweetal 2CV's van Pink car meegenomen en 2 V8 supercars van Scalextric. Ik had mijn 2 laatste aanwinsten, 1970 Dodge Challenger en 1967 Mercury Cougar van Scalextric bij me, en ook een Mustang van Pioneer en de Chaparral van Slot-it.

Het was al met al toch een gezellige middag, hopelijk is bij de volgende race weer wat meer volk aanwezig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten