woensdag 15 mei 2019

Voorbeschouwing AbbeyRoad race - Finale BraLi kampioenschap

Zaterdag 18 mei vind bij mij de finale van het BraLi kampioenschap plaats op het Abbey Road circuit. Helaas staan we maar met vier man aan de start nl Edje, Arjan, Patrick en ik zelf.
De stand is op dit moment als volgt:

Stand BraLi kampioenschap na twee races:

1. Edje 50 punten uit 2 races.
2. Paul 46 punten uit 2 races.
3. Geert 41 punten uit 2 races.
4. Arjan 39 punten uit 2 races.
5. Patrick 37 punten uit 2 races.
6. Robert 21 punten uit 1 race.

Aangezien Geert niet mee doet zal hij zijn derde plaats niet kunnen handhaven.
Patrick kan eventueel derde worden, moet daarvoor echter winnen en Arjan moet dan derde of vierde worden. Aangezien Patrick nog nooit bij mij (veel smallere Scalextric baan tov Edjes Carrera baan) heeft gereden, is die kans vrij klein. De tweede plaats is voor beide niet meer haalbaar. In theorie kan ik nog de eerste plaats halen, maar dan moet ik winnen en Edje vierde worden. Gezien de historie van deze race is dat zéér onwaarschijnlijk.

Komt er dus op neer dat het vooral een leuke racemiddag gaat worden, waar het dus om de fun (zoals altijd) maar niet meer om de knikkers gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten