dinsdag 21 mei 2019

Finale BraLi kampioenschap - Abbey Road race

Zoals reeds gemeld stonden we maar met vier man aan de start nl Edje, Arjan, Patrick en ikzelf. Aangezien er maar 30 ronden per race werd gereden, meer is niet aan te raden op de krappe baan want dan ebt de concentratie weg, waren we redelijk snel klaar. Het aantal uitvliegers viel ook mee dus ook dat zorgde niet voor oponthoud. De tijd werd dan ook voornamelijk gevuld met geklets.

Edje won al zijn races, Patrick wist geen race te winnen. Arjan en ik verdeelden de buit in onze onderlinge races. Op baan 2 wist ik van Arjan te winnen, waarna Arjan op baan 2 van mij won. Bij deze laatste race vloog Arjan 1 maal uit de baan. Bovendien tikten we allebei elkaar  1 keer uit de baan, maar dat werd niet meegeteld. Mede door die ene uitvlieger werd Arjan 3e achter mij met 1 punt verschil.

Uitslag Abbeyroad Race:

1. Edje 300 punten
2. Paul 240 punten
3. Arjan 239 punten
4. Patrick 178 punten.

Eindstand BraLi kampioenschap:

1. Edje 75 punten uit 3 races.
2. Paul 69 punten uit 3 races.
3. Arjan 60 punten uit 3 races.
4. Patrick 57 punten uit 3 races.
5. Geert 41 punten uit 2 races.
6. Robert 21 punten uit 1 race.

Mannen, bedankt dat jullie weer wilden komen racen op mijn tijdelijke, smalle en met een irriterend piepgeluid makende rondeteller uitgeruste, baan.

Rest nu nog race 7 & 8 van de Punto Cup op 1 juni. Maar het belangrijkste die dag is de afsluitende BBQ 😂

Geen opmerkingen:

Een reactie posten