vrijdag 3 april 2020

NSR + uitgebreide testen Pioneer Legends

Zaterdag 7 maart was het weer tijd om te racen bij Edje. Vier man aan de start, Edje, Arjan, Patrick en ik. Gereden werd er met de NSR GT3 auto's.
Er werd in sommige races weer op het scherpst van de snede gereden, ik had in beide races tegen Arjan moeite om hem voor te blijven. Edje wist ik beide races een aantal ronden goed bij te houden, maar op een geven moment moest ik hem laten gaan. Edje won al zijn races, ik won beide races van Arjan en Patrick en Arjan won beide races van Patrick. In de pauze genoten we van brood met pulled pork en coleslaw en tortillachips met cheddar en een soort Texaanse worstjes, dank aan Jolanda voor de verzorging.
De crazy races waren weer zoals het betaamt. Arjan leek er op gebrand om mij eruit te tikken, waardoor ik hem niet echt kon passeren, wat resulteerde in minder rondes. In de race tegen Edje vloog Edje uit de baan, maar omdat ik vlak achter hem reed duwde ik hem weer terug in het slot.

De uitslagen

NSR GT3:
Edje 299 punten
Paul 259 punten
Arjan 216 punten
Patrick 173 punten

Crazy Race:
Edje 34,11 ronden
Paul 33,37 ronden
Patrick 32,22 ronden
Arjan 17,28 ronden

Inmiddels is ook de tweede Pioneer Legend, een rode Chevy sedan gearriveerd. Beid auto's hebben we flink aan de tand gevoeld en Edje heeft besloten om de volgende race het geplande historic festival om te dopen in Legends Raceday. Hij heeft een al idee hoe dit in zijn werk zal gaan. Ben benieuwd. Helaas door de corona perikelen gaat dit echter voorlopig niet door.



2 opmerkingen:

  1. Jammer dat jullie zo ver weg wonen, ik was anders zeker in de auto gestapt voor de pulled pork

    Ehhh


    Race! Voor de race!

    Hachelijk?

    BeantwoordenVerwijderen