dinsdag 2 november 2010

12 uurs is voorbij

De 12 uurs van Euroslotracing is weer voorbij. Het was een lange, vermoeiende, maar vooral leuke en gezellig dag.
Rond 9.30 uur 's morgens was het tijd om te kwalificeren. Omdat ik 2 jaar geleden iedereen verrastte door de snelste tijd te klokken mocht ik namens ons team kwalificeren. Helaas kwam ik niet verder dan een 4e plaats.
Rond de klok van 10.30 werd er vervolgens gestart. Team TBS, team RVS en team lightning roerslots waren op een gegeven moment niet meer bij te halen. We waren echter in een verbeten strijd verwikkeld met team Jupiler Eindhoven. Het was stuivertje wisselen op plaats 4 en 5, en het leek erop dat we een vierde plaats zouden eindigen, totdat na ca 8 uur de pinion het begaf en we een motor moesten wisselen. Dit kostte ons heel wat ronden en die konden we helaas niet meer goed maken. Uiteindelijk werden we dus vijfde. Bij de prijsuitreiking kreeg iedere deelnemer nog een mooie gegraveerde pen.
Rest mij nog om iedereen te bedanken: organisatie (Tim en Laurens), wedstrijdleiding (Edje), mijn teamgenoten (Maurice, Pollie en Wimpie) en natuurlijk ook de overige deelnemers. Het was zoals gezegd een gezellige dag. Volgend jaar zeker weer!!!!!

De uitslag:

TBS 4599,
RVS 4502,
Lightning Roerslots 4489,
Jupiler Eindhoven 4326,
Slotkoempels 4216
Strijders 3999.

1 opmerking: