vrijdag 29 oktober 2010

12uurs van Euroslotracing


Zaterdag 30 en zondag 31 oktober is het weer zover: de 12 uurs van Euroslotracing. Ook dit jaar ben ik weer van de partij en dit jaar mocht ik me aansluiten bij het team "slotkoempels". Limburgers onder ons weten dan al wat het thema is, voor de niet-limburgers: Koempel betekent letterlijk "vriend, makker, kameraad", maar was ook een aanduiding voor mijnwerkers.
Dit team bestaat bestaat verder uit Maurice Fliescher, Wim Vaassen en Paul Wolfs. In de eerste editie van de 12 uurs traden ze aan als "kebabslot" en vorig jaar (aangevuld met Edwin Clout) als "koudrennen" met als thema de film "Cool runnings".Ze werden toen 2e ondanks de nauwelijks zichtbare auto (donker van kleur en verlichting die het bijna niet meer deed)
Ikzelf reed het eerste jaar mee in het team "looneyslotters" en we behaalden een 2e plaats. Vorig jaar in het team "slotarmy" (inderdaad, het leger als thema, met een auto in camouflagekleuren en bijpassende shirts en codenamen als Papa, Romeo, Delta en Foxtrot). We werden toen vierde.
Ik heb er zin in en het zal me benieuwen wie er gaat winnen. Voor meer info en een voorbeschouwing door Edje, die ook de wedstrijdleiding gaat doen, zie onze clubsite www.euroslotracing.nl.
Dus heb je zondag as niks te doen, kom gerust eens kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten