zondag 28 november 2010

Spannende races op het Silverdragon Circuit

Gisteren dus met Edje en Lars bij Arjan wezen racen op zijn Silverdragon circuit. Arjan heeft een mooie ruimte achter zijn huis, waar zijn baan staat. Dit is een voormalig postkantoor. De houten baan die er ligt is heel soepel te rijden, met toch wel enkele uitdagende bochten. Omdat er probleempjes waren met de trucks van Arjan werd besloten om met classic GT's te rijden. Daarvoor mijn oude Fly GT40 weer opgedoken. Ondanks het gebroken maar weer gelijmde chassis rijdt deze auto toch nog goed op kleinere banen. Ik wist alleen de heats tegen Arjan te winnen, maar het was Edje die alle heats wist te winnen en dus aan de leiding ging. Na een korte pauze gingen we verder met de Slot-it auto's. Ik wist de 1e reeks heats tegen alle drie te winnen, in de 2e reeks echter alleen van Edje. Edje had helaas de verkeerde keuze gemaakt wat betreft de auto. Zijn Ferrari F40 zwabberde over de baan, en vloog er geregeld uit. Nadat alle heats verreden waren bleek dat Lars de meeste punten (210) bij elkaar gereden had en dus tot winnaar is uitgeroepen. Edje en ik eindigden op een gedeelde 2e plaats met 180 punten en Arjan behaalde 150 punten.

Arjan, hartstikke bedankt voor de gastvrijheid, het was gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Hopelijk dat dan Maurice en Jimmy ook kunnen.
Edje en Lars, ook bedankt dat jullie meegingen, en wat dat rijden betreft: graag gedaan, ik ben vaker met jullie meegereden dus het was gewoon mijn beurt.

2 opmerkingen:

  1. Toch een beetje jammer dat er geen foto's zijn. ben benieuwd naar deze houten baan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn er wel hoor steffer kijk maar op
    http://silverdragon.nl.picturepush.com/album/128088/p-opening-Silverdragon-circuit.html

    groetjes

    Arjan

    BeantwoordenVerwijderen