zondag 23 januari 2011

Slot-it winternationals op de E&L raceway

Zaterdag 22 januari met Maurice naar Herkenbosch gereden. Op de E&L raceway van Edje en Lars was het tijd voor de Slot-it winternationals. De naam zegt het al rijden met Slot-it's, hoewel de racer sideways Dallara en Riley met oranje slot-it motor ook mee mogen doen.

De eerste serie heats bestond uit 2x25 ronden en iedereen reed tegen iedereen. Edje wist alle heats te winnen, Lars won van zowel Maurice als mij en Maurice wist van mij te winnen.
Na de pauze, waarin de inwendige mens versterkt werd, was het tijd voor de 2e serie heats, ditmaal over 2x40 ronden. Ook hier bleek Edje de sterkste en Lars won wederom van Maurice en mij. Echter ditmaal won ik mijn heat tegen Maurice. Dit betekende een gelijk aantal punten voor Maurice en mij.
Daarom had Edje besloten tot een shoot-out over 2x5 ronden, een echte sprintrace dus. Deze wist ik nipt te winnen, waardoor ik dus derde werd.

Het was weer een middag vol leuke races, een hoop lol en weer vele lachsalvo's.
Edje en Lars, wederom bedankt voor de gastvrijheid en tot de volgende keer.
Maurice, bedankt dat ik kon meerijden.

Hopelijk zijn de volgende keer Jimmy en Arjan er ook weer bij.

De uitslag:

1. Edje 60ptn.
2. Lars 50ptn.
3. Paul 35ptn.
4. Maurice 35ptn.

Uiteraard had Edje weer een oorkonde voor iedereen als herinnering.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten