zaterdag 23 oktober 2010

Pechvogel weer terug?

Aan het einde van het vorige seizoen mocht ik de pechvogelprijs ontvangen. Dit seizoen lijkt het alsof Marc Dinnissen (aka Speedy) deze titel gaat verdienen. Met mij gaat het best goed, althans tot gisteren. Toen sloeg de pechvogel weer toe. Na iets meer dan de helft van de race vloog mijn Ninco Ford GT van de baan en raakte de kap los van het chassis. Wat bleek: beide schroefjes waren verdwenen. Voor de wedstrijd had ik de kap los gehad en blijkbaar de schroefjes niet vast genoeg gezet. Dankzij Ton, die schroefjes had voor Ninco, de wedstrijd verder kunnen zetten. Het heeft me uiteraard wel een aantal ronden gekost.

1 opmerking:

  1. Ik hoop dat de pechvogel niet terug is Paul. Die kun je niet gebruiken nu het zo goed gaat.

    Groetjes,
    Edje.

    BeantwoordenVerwijderen