donderdag 22 maart 2012

Souterrrain Cup

Aanstaande zondag is het zover. Samen met nog een aantal bloggers ga ik strijden om de "Souterrain Cup", bij Marc Stouten (blog " Het Souterrain.) op zijn mooie Targa Florio gethematiseerde baan. In mei vorig jaar ben ik hier al eens geweest (zie hier), maar inmiddels heeft Marc de baan afgebroken om plaats te maken voor een nieuwe, volledig zelfgebouwde baan. Het gaat ook nu weer om een houten baan met 3 sporen, het thema is weer "Targa Florio" dus de mooie en ook weer zelfgemaakte scenery heeft hier dus weer een plaatsje gevonden.
Het belooft een lange en vermoeiende dag te worden en ik denk dat er fanatiek geraced gaat worden, maar ook de funfactor zal volop aanwezig zijn.
Marc zelf zorgt voor de catering, maar ik neem in ieder geval een paar echte Limburgse vlaaien mee voor bij de koffie.
Ik zal mijn fototoestel meenemen om voor een paar foto's te maken voor bij het verslag dat dan binnenkort hier te lezen is.

2 opmerkingen: